Sista veckan i skolan

Innan jag får sommarlov! Wohoo! Jag går nu dom här sista dagarna i skolan, sen ska jag praktisera i Askersund under 3 veckor. På en gård som heter Markebäck. Det kommer bli spännande :) Det är jag och Emma som ska praktisera där, och vi kommer åka dit på söndag någongång vid 6. Kommer bo där på veckodagarna och sen komma hem på helgerna :) Har typ inget annat att skriva, har ändrat mig lite ang. häst. Men det blir nog riktigt bra ändå. Så förhoppningsvis i helgen så kan jag berätta vad de är som händer ;)
Söt bild på mig och Emma, eller hur?! sommaren 2010 :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Visst är jag på grällsta jag håller till på. :) Har du varit där på ridläger?



Markebäck var faktiskt en av de ställen jag tänkte söka praktik på först :)

2012-05-13 @ 09:31:41
URL: http://nataliehakkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0