Lär känna mig lite


SENASTE:
Dryck: Mjölk
Telefonsamtalet: Mami
Sms: Anton
Sång du lyssnade på: Boyfriend

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Jaa
Varit kär: Jamen visst
Förlorat någon speciell person: Ja, på sätt & vis.
Varit så trött att du somnat sittandes:  Joåd det har jag nog

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Svart
Vit
Blå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Nej, eller.. Nej.
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Näää.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
Kysst en kompis: Ja.

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder inte msn längre
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2
Har du några husdjur?: Hund&katt.
Vill du ändra ditt namn: Ja
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Krogen.
Vilken tid vaknade du idag: 7 typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: Facebook skulle jag tro
Någonting som du längtar till: Sommarlov!!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det är väl endel saker
Vad gör dig irriterad: Oj, haha orkar inte rabbla upp allt men, typ falska personer.

OM DIG:
Vad är ditt namn: Felicia
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Jungfrun
Kille eller tjej: Tjej.
Hårfärg: Svart/brun/röd
Längd: 1,63
Vad gillar du gällande dig själv: Jag är rätt rolig tror jag, snäll, omtänksam!
Piercings: Öronen, naveln, tungan
Tattoos: En på handleden och en på magen
Höger eller vänster: Högerhänt.

JUST NU:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Duscha
Väntar du på: Mycket ;)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon!
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre!!!
Yngre eller äldre: Äldre
Romantisk eller spontan: Både och
Snygg mage eller snygga armar: Svårt.. armar tror jag!
Tatueringar eller piercingar: TATUERINGAR!!! <3
Känslig eller inte: Inte så känslig, men ska kunna visa det lite
Ragg eller förhållande: Förhållande.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja.
Gjort något sjukt spontant: Ja.
Haft sex: Jamen visst
Krossat någons hjärta: Ja
Dissat någon: Ja.
Gråtit när någon dött: Ja.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nope

TROR DU PÅ:
Dig själv: Beror på vad det gäller,
ridningen tex tror jag verkligen inte på mig själv.
Mirakel: Ja.
Kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Gud: Egentligen inte, bara ibland..
Att kyssas på första dejten: Jamen vissr
Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGT:
Varit otrogen: Nej!
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja absolut
Vad kan du inte "leva" utan: Familj, hästar, kläder ;)
Har du svarat ärligt på dessa frågorna: Ja självklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0