hatar/älskar

jag älskar mina vänner/hatar skolan/älskar kycklingtallrik/hatar byxor som sitter dåligt/älskar byxor som sitter som smack/hatar lök/älskar gul paprika/hatar grön paprika/älskar jeffrey campbell/hatar när man inte har pengar/älskar pengar/hatar överkänsliga tjejer/älskar burger kings pommes/hatar stark mat/älskar kina mat/hatar när man ätit för mycket godis/älskar godis/hatar kända bloggar som inte bloggar bra/hatar att inte kunna sova/älskar att sova/hatar när nån inte svarar på sms/älskar att prata på fb/hatar att kolla på skräckfilm själv/älskar skräckfilmer/hatar att äta chips till svenskt tv program/älskar öl/hatar vin/älskar utekvällar/hatar att sitta hemma på en fredagkväll/älskar vita linnen/hatar att man ser större ut i vitt/hatar att man aldrig hittar några fina kläder när man har pengar/hatar att man alltid hittar fina kläder när man inte har pengar/älskar silvertejp/hatar lim/älskar musik/hatar snus/älskar att vakna mitt i natten och veta att man har många timmar kvar att sova/hatar att vakna 30 min alarmet ringer/älskar fyllesms eller fyllesamtal/hatar att bli ringd till mitt i natten/älskar att kolla tv/hatar att ha fylleångest/älskar känslan efter man tränat/hatar slöa(!) människor/älskar glass/hatar fega killar/älskar omtänksamma killar/hatar att skriva till nån och inte få svar/hatar reklman/älskar barnprogram/hatar att bli kallad gumman/älskar energidrycker/hatar fett/älskar sommaren/hatar vintern/älskar att ligga i soffan en hel dag utan att göra något/hatar att städa/älskar mat/hatar att stå i kö/älskar långt hår/hatar stora kängor/älskar big brother/hatar offentliga toaletter.
Och sen är det ju ganska mycket mer där till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0